יו"ר איגוד יבואני המזון: כך תוכלו להשפיע על המחירים • האזינו

    שטח כלכלי No Comments on יו"ר איגוד יבואני המזון: כך תוכלו להשפיע על המחירים • האזינו

    יו"ר איגוד יבואני המזון, מיכאל לוי ב"שטח כלכלי": "בחו"ל היצרנים יודעים היטב שאם המחיר לא יתאים אנשים ישאירו אותו על המדף. אם הצרכנים לא יקנו את אותם מוצרים לא תהיה להם ברירה"

    צילום: פלאש 90
    18:07
    15.05.24
    רחל פסטג No Comments on פטנט מפתיע: כך תנקו כתמים שומניים מקופסאות פלסטיק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר איגוד יבואני המזון, מיכאל לוי אומר בשיחה עם אסף קליין ב"שטח כלכלי", כי הצרכן הישראלי צריך ללמוד להעדיף את המוצרים הזולים יותר כשהוא מגיע לסופר.

    בפתח השיחה, אמר לוי: "אנחנו צריכים להסתכל על מכלול הדברים ולהבין שיש משבר עולמי בחומרי הגלם כתוצאה מהמלחמה בין רוסיה לאוקראינה ויש עלייה גם במחיר ההובלה. אסור לערבב בין יוקר המחיה בישראל לבין עליית המחירים".

    יחד עם זאת, הוסיף: "הכוח של הלקוח הוא לבחור את המוצר במדף; תמיד יש שיתופי פעולה בין גופים מסחריים, אבל אסור שזה יבוא על חשבון המבחר לצרכן. שבאים למדף המבחר הוא עצום וגם גדול יותר מבחו"ל".

    לדבריו "בחו"ל היצרנים יודעים היטב שאם המחיר לא יתאים אנשים ישאירו אותו על המדף. אם הצרכנים לא יקנו את אותם מוצרים לא תהיה להם ברירה. בגרמניה למשל הצרכן מאוד נוקשה בהתייחס למחיר. אם הוא רואה מוצר עם מחיר גבוה הוא לא קונה אותו. ואז החברה מורידה את המחיר".

    עוד אמר לוי: "כך גם בישראל. עניין הטונה שבכותרות בימים האחרונים. יש מותג מוביל ואותו מפעל מייצר גם אחרים זולים יותר מאותו מפעל ובאותן עלויות. כולם מגיעים אל המדף במחירים שונים כשהמותג המוביל במחיר גבוה יותר אפילו שהכל אותה טונה".



    0 תגובות